Współpraca recenzencka

wtorek, 9 września 2014

KONKURS!!! :)

I KONKURS W MIRABELKOWEJ BIBLIOTECZCE!
         
          Całkiem przypadkowo do Mirabelkowej Biblioteczki trafił dodatkowy egzemplarz Dla Ciebie wszystko Katarzyny Michalak. Postanowiłam więc się nim z wami podzielić:)

Zapraszam do konkursu, w którym do wygrania jest właśnie ta książka:)

1.      Organizatorem konkursu jest autorka bloga Mirabelkowa Biblioteczka, czyli ja ;)
2.      Wygraną w konkursie jest egzemplarz  najnowszej książki Dla Ciebie wszystko Katarzyny Michalak
3.      Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo Literackie
4.      Koszty przesyłki pokrywa organizator konkursu
5.      Aby wziąć udział w konkursie należy:
·         Być obserwatorem bloga Mirabelkowa Biblioteczka
·         Udzielić odpowiedzi na zadanie konkursowe:
     POLEĆ MI  SWOJĄ ULUBIONĄ KSIĄŻKĘ.
6.      Zgłoszenia należy umieszczać pod postem konkursowym i powinny one zawierać: imię, nazwisko oraz tytuł książki, którą mi polecacie; uzasadnienie – dlaczego powinnam przeczytać tę książkę, co jest w niej takiego szczególnego, co mnie zaciekawi; adres mailowy
7.      Konkurs trwa od 9 do 27 września
8.      Jury w składzie: organizatorka konkursu oraz jej siostra, wyłoni zwycięzcę, którym będzie osoba, której odpowiedź będzie najbardziej kreatywna, a książka tak mnie zaciekawi, że nie będę mogła spać po nocach, aż jej nie przeczytam;)
9.     Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w ciągu trzech dni od daty jego zakończenia, a ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.




Zapraszam serdecznie do udziału w konkursie i życzę wam wszystkim powodzenia:)

Kasia J.


10 komentarzy:

  1. Książkę mam, ale wszystkim uczestnikom życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie polecę Ci mojej ulubionej książki, bo można o niej poczytać w sieci na prawie każdym blogu, a mowa o "Feed" Miry Grant. Polecę Ci za to jedną z moich ulubionych książek, która zapadła mi głęboko w pamięć i nie jest tak popularna. Mowa o "Sztuce ścigania się w deszczu" Gartha Steina. W książce tej narratorem jest... golden rertiever, z którego to obserwujemy życie jego właściciela. Gorąco Ci polecam historię Enza, ponieważ jest wzruszającą lekturą i świetnym przykładem tego, że i pies potrafi opowiadać :) Mój mail: wawrzyniak.angelika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też książkę mam, więc udziału nie wezmę w konkursie, ale życzę wszystkim uczestnikom powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się - magdalenardo :)
    Mój mail: magdalenardo@gmail.com

    Polecam Ci książkę Renaty Kosin "Bluszcz prowincjonalny". Powieść jest niesamowita! Czuję się tak, jakby książka powstała specjalnie dla mnie! Jest tam wszystko to co kocham. Małe miasteczko, przyjaźni ludzie, zawsze wspierająca się rodzina, niepowtarzalny klimat, tradycje, wspaniałe zapachy, dobra kuchnia, a nawet... scrapbooking! Do tego wszystkiego książka jest "prawdziwa", nieprzerysowana, nieprzesadzona, bardzo prawdopodobna i co najważniejsze osadzona w polskich realiach. Nawet zakończenie autorka wybrała takie, które jest najbardziej właściwe. Wszystko tu jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym Ci polecić książkę Jodi Picoult pod tytułem "Karuzela uczuć". Co w niej takiego wyjątkowego? A historia nierozłącznych od kołyski zakochanych, która z góry była skazana na happy end, ale niestety, nie jest to możliwe. Dlaczego? Bo młodzi zawarli pakt samobójczy z którego jedno z nich przeżyło. Szok, niedowierzanie i ból rodzin, które były pewne, że już niedługo będą się bawić na weselu młodych, a oni sami będą żyć długo i szczęśliwie, bo przecież wszystko na to wskazywało. Dlaczego się tak stało? Co pchnęło ich do takiej decyzji? Dlaczego jedno z nich przeżyło i jak teraz będzie wyglądało tej osoby życie? A może to wszystko było zamierzone? Chętnie bym zdradziła Ci te smaczki, ale nie... Musisz ją sama przeczytać! :) Ja dla tej książki zarwałam całą noc i wciągnęłam ją "na raz"! I zdecydowanie było warto, ponieważ zakończenie doprowadziło mnie, prawdziwą twardzielkę do tego, że zakręciły mi się łezki w oczach. Ciekawe jak Ty byś na nie zareagowała :) Polecam i serdecznie pozdrawiam! awly28@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja nie jestem fanką pani Michalak, dlatego się nie skuszę, ale wszystkim wszystkim życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Ci książkę Katarzyny Pisarzewskiej "Zbieg okoliczności". Jest to niesamowity kryminał psychologiczno-obyczajowy. Do przeczytania tej książki zachęcił mnie napis umieszczony na okładce, jak i sama okładka, która jest przepiękna :)). Napis głosi : Każde małe miasteczko kryje swoje mroczne tajemnice. Wiem, wiem to okropne oceniać książkę po okładce, ale w tym przypadku nie mogłam się nie skusić po nią. Książka opowiada o małym miasteczku pod Warszawą, w którym nigdy nic się nie dzieje, aż do pewnego zdarzenia, które pociąga za sobą kolejne. Historię poznajemy z perspektywy sierżant Marii Gajdy, która mieszka z mamą i babcią, które uwielbiają wtrącać się w jej życie. Maria stara się odnaleźć mordercę lokalnej działaczki z pomocą swojej szwagierki Anity. Po przeczytaniu kilku rozdziałów gwarantuję, że nie będziesz mogła się oderwać od tej książki. Książka zawiera zaplątaną intrygę i obyczajowy nastrój małego miasteczka. Chcę Cię przekonać do przeczytania tej książki, ponieważ jest to świetna powieść polskiej autorki, choć nie tak dobrze znana wśród blogowych czytelników. :) piracizkaraib@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! ;)
    E-mail: elfikbook@gmail.com
    Baner na: http://lustrzananadzieja.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odpowiedź: Polecam Ci książkę fantasy "Smocza Krew. Wybraniec". Jest to debiut polskiej pisarki ( w tym miejscu większość osób się poddaje. Nie tak szybko!). Książka mnie zachwyciła, ponieważ jest inna! Nie jest to typowa fantastyka, która idzie schematem. Tutaj wszystkie schematy są przełamane. Główny bohater jest półsmokiem o wielu wadach, elfy pokazują swoje nowe oblicze i po raz pierwszy jednorożce pojawiają się nie jako słodkie koniki, ale rasa - wyjątkowo szlachetna rasa z wieloma mrocznymi tajemnicami. Właśnie to sprawiło, że powieść jest genialna! To coś nowego, czego jeszcze nie było, a przy tym niesamowicie wciąga.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    e-mail: theonlyproff12@gmail.com

    Jest wiele książek, które przeczytałam w swoim krótkim życiu jednak jedna szczególnie się wyróżnia i naprawdę polecam ją wszystkim osobom. Właściwie jest to cała seria, ale polecam Tobie pierwszą część cyklu Akademia Wampirów pod takim samym tytułem.
    Książka jest z gatunku Paranormal Romance. Jeżeli lubisz wampiry - chociaż jeżeli ich nie lubisz to po tej książce zmienisz zdanie. Autorka - Richelle Mead genialnie opisała historię przyjaźni, miłości lecz także rozczarowania. Jest tutaj wiele akcji, która przeplata się z romansem, a czytając kolejne strony nieraz się uśmiechniesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się!
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html

    Jaką książkę chciałabym Ci polecić? Ciężki wybór, ale postawiłam na "Obsydiana". Młodzieżówka, ale jedna z najlepszych :)
    Po przeczytaniu tej książki ględziłam koleżance, że chcę dostać Daemona Black'a. Albo chociaż go zobaczyć. Cud, że Daria nie posłała mnie do wszystkich diabłów, tylko patrzyła na mnie ze zwątpieniem :D Pożyczyłam tą książkę jeszcze dwóm innym koleżankom i jedna z nich ( ta która już przeczytała) razem ze mną zachwyca się Daemonem. Polecam tą książkę każdemu kto tylko zechce mnie słuchać, tak więc mam nadzieję, że zobaczę kiedyś u Ciebie recenzję "Obsydiana" :))

    OdpowiedzUsuń

Jestem niezmiernie wdzięczna, że zechcieliście tu zajrzeć i zostawić po sobie komentarz:)